Een ticket maken

Stap 1

Op je scherm, rechts onderaan op de taakbalk, klik op de pijl naar boven.

Stap 2

​Rechtermuisklik op het oranje CloudCom icoon met de naam “CloudCom – Helpdesk Agent”.

 

Stap 3

Klik op “Create New Ticket”. Ook handig om te weten is dat de naam van je computer bovenaan deze lijst staat! 

 

Stap 4 (enkel de eerste keer)

Vul je naam en e-mailadres in en klik op “Send Token” (de knop wordt pas beschikbaar als je de twee eerste velden invult). 


Kopieer de token uit de e-mail verzonden naar je mailbox en plak deze in het veld “Confirmation Token”. Klik op “Save”.

Stap 5

Creëer een ticket en vul alle velden in.

 

 

Stap 6

Klik op “Opslaan.”
Je hebt nu een ticket gecreëerd op de CloudCom helpdesk. Een medewerker zal contact opnemen met je. 

Contacteer administratie
Contacteer support
Yubico-Logo-Small.png
YubiKey-5-NFC.png

OFFICIEEL YUBICO RESELLER

Sitemap
Bedrijf

IT-Assessment

Nieuws

Alerts

GDPR

Atera

MSP

 ©CloudCom BVBA         |          Zuidleiestraat 12 - 0b   9880 Aalter          |          

  • Facebook - Grey Circle
  • Twitter - Grey Circle
  • LinkedIn - grijze cirkel